miercuri, 22 octombrie 2014

# cercei # colier statement

Black&White dress + small shopping from SammyDress

Hello, glam girls !

In ultimele zile calduroase de toamna am iesit la o cafea cu Irina de la Oglinda Oglinjoara. Am descoperit locuri noi, am pierdut cateva ore la Camera din Fata, o cafenea chic de langa Piata Romana, intr-o atmosfera boema, savurand cafeaua lor delicioasa si niste prajituri absolut dementiale.
Dupa cateva ore in care am stat si am povestit, am iesit la o plimbare scurta ( asa planuisem), insa am ajuns la Ateneu , si-n intr-un final la Unirea, pe jos. La conditia mea fizica, a fost un efort deosbit, dar, norocul meu a fost ca aveam o tinuta lejera.
Rochita asta o vazuse la SammyDress pe site, si-am salivat cateva zile ca nu aveau marimea mea. Intr-o noapte, mi-am adus aminte de ea, am intrat pe site si-am constatat ca marimea mea aparuse in stoc !!! Nu stiam cum s-o comand mai repede, pentru ca stiu ca pe site-uri de genul marimile m, l , xl se epuizeaza rapid.
A urmat partea cea mai grea, asteptarea ! 3 saptamani au trecut si intr-o zi un sms de la postas ma anunta ca ma asteapta un colet din China!!! L-am desfacut cu nerabdare si am analizat rochia in amanunt. Stiam ca nu vine cu acea curea metalica cu care prezentata pe site, insa am fost un pic neplacut surprinsa sa vad ca dungile sunt un pic diferite decat arata pe site, si rochia nu este atat de larga in partea inferioara pe cat pare.
Una peste alta, este o rochie ideala pentru o zi in oras, sau pentru iesit la film cu prietenii.


 









Alaturi de rochita mi-am comandat si un colier albastru superb, am fost asa incantata ca am pus mana pe el, se potriveste de minunte cu tinutele mele elegante. V-am atasat poze cu blitz si fara blitz. A costat 6 dolari , dar nu regret nici un cent pe care l-am cheltuit.

Am incheiat comanda cu niste cercei draguti cu trandafiri si perle pe care am de gand sa-i asortez unui alt colier cu perle pe care il detin. Sunt mai micuti decat ma asteptam, dat pentru 1.10 $, stiu ca sunt o afacere minunata.






Pe viitor planuiesc sa-mi iau o geanta de la SammyDress, mai am una albastra de la ei si s-a pastrat destul de bine. De fapt, trebuie sa recunosc ca am un wishlist imens, dar incerc sa fiu chibzuita.
V-a placut ceva din ce mi-am cumparat ?

xoxo,

Alina

3 comentarii:

Your comments make me happy !